poniedziałek, 2 lutego 2015

                                             Sesje z Dymowską & Kamillo 
                                        + Mila, Krystian, Tomek i ja
 Hejka!
Tak jak sami widzicie po tytule posta dzisiaj będzie dużo zdjęć :)
Mamy ferie więc będzie dużo zdjęć. Z Kamilem i Dymowską wybraliśmy się do lasku na sesje. Ale było tak zimno, że zanim tam doszliśmy odpadały nam nogi i ręce. Masakra :) Kamil chciał nowe profilowe na Facebooka, więc przy okazji mała sesja nie zaszkodziła :)
Wogle to Kamil zaczyna na YouTube :  https://www.youtube.com/user/kamilek4585          




(Kamil chyba nie zauważył, ze aparat jest zaparowany ;) 



A tak na marginesie dzisiaj byłam z Tomkiem u Mili i Krysi ( Krystiana)
Było extra. Gdyby nie to, że musieliśmy się potem przebierać , bo nasze ubrania były przemoczone :)
Gadaliśmy też na Omegle. Było kilku miłych chłopaków, ale to swoją drogą :)
Macie tu zdjęcia z wypadu :)





                                                       

21 komentarzy:

  1. świetny blog :) również obserwuję <3
    http://everythingontime220.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widac ze sie dobrze bawiliscie:D
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny widok:D Udanych ferii:D
    Zapraszam do nas:http://kadowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Dziękujemy za obserwację my też już obserwujemy :** http://iwbeg1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Uroki zimy - śnieg. :D
    Dziękuje za obserwację, również obserwuje.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, takie pozytywne i radosne ! :)
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, miło się oglądało, buziaki ;-))
    Zapraszam:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widać ze sesja byłą udana :)

    śliczne zdjęcia :)

    moze obs za obs daj znac u mnie na blogu

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia, widać na nich Waszą radość, zazdroszczę takich znajomych ^^ :<

    poprostunati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te zdjęcia :)) ♥ Masz bardzo fajnego bloga:)
    Zapraszam do mnie : http://sarajanikblog.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i ile śniegu! ♥♥
    Zapraszam 1k11.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :D
    Mam taką samą czapkę z napisem' BOY' haha xD
    Fajny blog :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog. Co powiesz na wspólną obserwację jeżeli tak to zapraszam a na pewno sie odwdzięczę http://inlovewithdreams123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia :P Bałwanek w tle najlepszy :) Obserwujemy !
    iwbeg1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! Widać, że spędzasz ferie na pełnych obrotach :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia, zazdroszczę takich ciekawych ferii;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia, zazdroszczę takich ciekawych ferii;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia :) świetny blog również obserwuję :)
    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *