poniedziałek, 5 stycznia 2015

  New year look :P
Hej złotka :) 
Więc może zacznijmy od tego, że właściwie nie mam  żadnych postanowień na 2015 rok . Niby ludzie mają, ale po co coś postanawiać jeśli się tego nie dotrzyma ? Jeśli macie postanowienia życzę wam abyście w nich trwali :) Więc na sylwestra najpierw z przyjaciółmi ( Kamil i Martyna oraz Nela - siostra) byliśmy u mnie. Tam graliśmy na Xboxie, przewracaliśmy choinkę (2 razy ) i jedliśmy rzeczy ugotowane przez moją chorą mamę XD. Następnie poszliśmy do Martyny i tam oglądaliśmy film, graliśmy  w karty i jedliśmy ( krewetki które robił Kamil, placek po węgiersku i sałatkę którą zrobił tata Martyny ) Oczywiście napoi nie zabrakło :P I tak do 00.00. Potem petardy ( łącznie moich były 3 reklamówki) ( 3 duże po 20 wystrzałów, 10  lecących  w górę, i inne ) Było extra ! :) Mam nadzieje że sylwester wam się udał i spędziliście go w miłym gronie :) Happy New Year ! 
Zdjęcia są zrobione z telefonu :) Mam nadzieje, że za niedługo nagram coś z Wanessą :P 
Teraz już zaczyna się szkoła po przerwie świątecznej. Znów wstawanie o 6.00 i wracanie o 14.40 :) Jak na razie wszystko jest ok. A co tam u was ? 
Bez dalszego  przeciągania, oto zdjęcia


Ciuchy ; 
Bluzka ( zwykły sklep w mieście) ok. 25 zł
Spodnie Zara 37 zł 
Narzutka H&M 20 zł 
Bransoletki ( pierwsza sklep Kasia 4 zł, kolejne 2 w Sinsay zestaw ok. 8 zł) 
Makijaż : 
Tusz do rzęs( Get big ) 
Pomadka w kolorze 16 
BB Cream 

Za niedługo Lookbook i wrażenia z sylwestra ( filmik ) 


6 komentarzy:

  1. No to ciekawie spędzony sylwester! Mam nadzieję że kiedyś spędzimy go razem :)
    Za filmikiem jest jak najbardziej, a zdjęcia wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja napewno dotrzymam w swoich postanowieniach
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam postanowień ;))
    ciekawy look :3
    czekam na filmik ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie świetnie się bawilaś :D ha a jam mam postanowienia ;D ale nie rozumiem ludzi, którzy ich nie dotrzymują :o

    OdpowiedzUsuń

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *