piątek, 5 września 2014

                                                              Początkujący blogerzy
Hej!
Więc dzisiaj obiecany post o początkujących blogerach :) Będzie polegał na rozpowszechnianiu mniej znanych ale za to świetnych blogów. Więc bez owijania w bawełnę zaczynajmy :) 


                                                                      Blog 1 

 Blogowanie to naprawdę ciekawe zajęcie bo mogę łączyc je za moją pasją <fotografią>.Zaczełam blogować od 7 czerwca tego miesiąca  W blogswerze można poznać wile wartościowych ludzi , poznać życie w iinym zakontku kraju albo poszukać inspiracji na swoje posty. Jeżeli chodzi o mnie to nazywam sie Anita jestem z Mazur i mam 16 lat. skńczyłam gimnazjum i idę do liceum. Interesuje się fotografią , modą , podróżami i sportem.Fotografia jest u mnie numerem jeden , bardzo lubię robić zdjęcia. Mój blog jest o wszytkim od zwykłych przemysleń po moje rutyny , relecje z podróży albo porady modowe. Chciałabym aby na moim blogu każd znalazł coś dla siebie. Jesem osobą otwartą , miłą i pomocną. Nie wiem co jescze mogę napisac mam nadzieję że o mnie wpominsz to mój adres bloga  http://inspirationvevo.blogspot.com/  Serdecznie Zapraszam!   

 
Blog 2 
Oliwia - 12 dziewczyna mieszkająca w małym miasteczku.

Interesuję się fotografią oraz modą.

"Blog jest o ... wszystkim.

O życiu codziennym, zakupach... o mnie ...

Moim marzeniem jest, aby blog uzystał 1 OOO wyświetleń i dużo komentarzy.

Zapraszam na mojego bloga." 
 
Blog 3 
Hej! Jestem nastolatką o imieniu Anka mieszkam w małej miejscowości blisko Krakowa w województwie małopolskim. Mam wielkie marzenia, w tym blogu chcę wyrazić siebie i opisać wam świat z mojej perspektywy. Interesuję się modą, fotografowaniem, sportem oraz blogowaniem♥ Liczę że mój blog się wam spodoba i będziecie go często odwiedzać. Pozdrawiam 
Blog 4 
Ta dziewczyna nie wysłała mi swoich danych ani opisu, ale wiem że wkłada w bloga całe swoje serce i pisze na nim piękne opowiadanie, które podzielone jest na rozdziały. Postaram się poszukać jej sponsora, bo jest wybitna i uzdolniona. Myśłe że, mogłaby wydać własną książkę :) 
TU JEST LINK DO JEJ BLOGA : 
http://tom-byl-w-hogwarcie.blogspot.com/ 

Wejdzie na blogi i sami ocencie :) 







4 komentarze:

  1. Ciekawy temat posta ;) Niektóre już odwiedziłam ^^
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uwzględnienie i te miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *