wtorek, 19 sierpnia 2014

                                                       Outfity część 2
Hej!
Więc wiem że, post miał być wczoraj ale  późno wróciłam do domu. Byłam z tatą, mamą i siostrą w planetarium, wesołym miasteczku, dużym parku, zoo, na kortach tenisowych i w kinie na filmie Herkules. Cały dzień spełniliśmy wspólnie i dobrze się bawiliśmy :) Byliśmy też na kolejce linowej i na Rollerkosterze :) Było super, a film leciał w 3D. My jako rodzina dobrze się rozumiemy i rodzice wszędzie z nami jeżdżą. Starają się nam zapewnić cudowne atrakcje:) I za to ich bardzo cenie i ciesze się że, ich mam :)
Całe lato gdzieś jeździmy:
- Beskidy
- Bielawa
- Przedborowa
- Czechy ( ZOO )
- Koncert Wyszkoni i Cerekwickiej
- Paczków
- Solina
- Stare Olesno
- Ogrodziniec  ( park linowy, dom strachów, park rozrywki, zamek, park doświadczeń,)
- Pławniowice
Jeszcze mamy jechać na biwak pod namioty i na pożegnalnego grilla do Pławniowic :) Zawsze z rodzicami robimy grilla na pożegnanie wspaniale spędzonego lata :) Wszędzie gdzie byłam POLECAM ! To lato było wspaniałe i ważne że, spędzone razem z rodzicami i siostrą :)

Ale jeśli chodzi o outfity to zaczynajmy! :)
 
                                                                Outfit nr 1    

 
Narzutka (dostałam od mamy ) 
Bokserka Sinsay 19,99 zł 
Spodenki Bershka 60 zł 

Outfit nr 2  

 
Crop -top  h&m 21 zł
Spódnica Sinsay 28 zł 
Okulary Drogeria Natura 17 zł 

 Outfit nr 3 
 
Bluzka Sheinside  34 zł
Spódnica Sinsay  37 zł 

Outfit nr 4 

 
Crop-top Bershka  9.99 zł 
Spódniczka Targ 25 zł 


Outfit 5 


 
Bokserka 20 zł 
Spódniczka 32 zł 

Który outfit wam się podoba najbardziej ? 









9 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ten 1 outfit!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba 2 outfit :)
    Obserwuję :)
    http://www.nasze-dwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się 4 outfit :) Fajnie tak zwiedzać ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Planetarium zawsze spoko ;-)
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba pierwszy oufit ;-)

    http:/cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Właśnie otrzymujesz nominację do LBA!
    Więcej u mnie na blogu :)
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/2014/08/lba-czyli-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy według mnie jest outfit nr 1 :)
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    www.likemywholefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś bardzo ciekawie spędzić dzień, tyle atrakcji. ;) Ja niestety ostatnio wraz z rodziną w kinie byłam ponad dobry rok temu. Co do Twoich outfitów, to znowu wybrałaś super ubrania. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale spódnica z piątej także jest świetna. ;D
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są ok!:) co powiesz na wspólną obserwację? ja już:)
    lautherspilt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *