środa, 1 stycznia 2014

                                        2013/2014 

                           PODSUMOWANIE  :)

  Ten rok był bardzo ciekawy. Spotkało mnie wiele wspaniałych rzeczy. W tym roku założyłam bloga, i z tego jestem bardzo dumna. W drugim semestrze szkolnym zamierzam zakuwać aby mieć jak najlepszą średnią, bo w pierwszym semestrze miałam 4.9 a ja chciałam mieć przynajmniej 5.1. Założę się połowa z was która która czyta ten post też zacznie chcieć mieć coraz lepsze oceny. Więc posty będą rzadziej ale będą dłuższe :)Jak spędziliście sylwestra? Jak dużo petard odpaliliście? Odpowiedzi piszcie w komentarzach :) Powodzenia w nowym roku!!! ;)  

 
A OTO CO MIAŁAM UBRANE NA SYLWESTRA 
       + PODKOLANÓWKI, ZEGAREK, EKSTRA MAKIJAŻ(CZERWONO-BORDOWE USTA, KOCIE OCZY I PUDER) I FRYZURA ( KŁOS)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *