piątek, 13 grudnia 2013

                                                 Zima 


Hej śnieżynki! Bardzo ale to bardzo chciałam was przeprosić za moją nieobecność :( . ale postaram się być regularnie na blogu. A więc ZIMA. Śniegu nie widać, atmosfery nie ma ?! Nie martwcie się na Wigilie ma sypać śnieg ! (hura). Za niedługo z rodzicami będziecie ubierać choinki. ( ja mam ubraną choinę ) i prezenty !!!. Ale to nie prezenty liczą się najbardziej lecz czas spędzony z rodziną. Mam nadzieje że będziecie mieć udane święta. Życzę wam tego !!! 

Teraz kilka obrazków a pod nimi kilka linków na zrobienie swoich ozdób świątecznych :)  



 


 


 



A TERAZ LINKI : 




MYŚLĘ ŻE ZA NIEDŁUGO POJAWI SIĘ  OUTFIT :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dzięki za każdy komentarz i obserwacje- to motywuje*
*Kopiowanie treści bądź obrazów jest karalne*
*Obserwuj, komentuj, czytaj.. zawsze z tobą worldincity *